Історія створення
Автомобіль-рекордсмен «ХАДІ-13е» був спроектований і побудований в Лабораторії швидкісних автомобілів (ЛША) в ХАДІ під керівництвом В.К. Нікітіна. В основу конструкції було покладено один із ескізів рекордного реактивного автомобіля «ХАДІ-9» (який на той час розроблявся в ЛША ХАДІ спільно з Харківським художньо-промисловим інститутом) із зменшенням усіх розмірів вдвічі. Така схема забезпечувала зменшення лобової площі та аеродинамічного опору, але вимагала принципової зміни компонування в порівнянні з попередньою моделлю «ХАДІ-11е», щоб розташувати вузли у вузькому і довгому кузові автомобіля. Живлення здійснювалося від десяти срібно-цинкових батарейок. На відміну від «ХАДІ-11е», «ХАДІ-13е» був оснащений електронною системою контролю швидкості. Шасі було схоже на трубчастий каркас; корпус був виготовлений з армованого скловолокном пластику. Для підвищення стійкості машини в її задній частині розташували стабілізатор і з боків встановили невеликі підкрилки. Над місцем гонщика був встановлений обтічник, але він не використовувався в рекордних заїздах. Передня підвіска і рульове управління взяті від «ХАДІ-3»; задня підвіска не передбачалася. На передні колеса встановлювалися чехословацькі авіаційні шини «Barum Aero», а на задні — стандартні швидкісні шини НІІШП.
Будівництво «ХАДІ-13е» почалося в кінці 1974 року і закінчилося в лютому 1976 року.