Історія створення
За ініціативою В. А. Капшеєва був створений рекордний гоночний автомобіль. Модель була створена в 1966 році. Це був автомобіль для шосейних кільцевих гонок з аеродинамічним кузовом.
Конструкція автомобіля мала ряд нестандартних рішень: радіатор розташовувався в задній частині машини, позаду двигуна, так що водійське сидіння було сильно висунуто вперед, а передня частина мала округлу форму; як передні, так і задні колеса мали незалежну пневмопідвіску з пружними елементами всередині кузова. Була використана п'ятиступінчаста коробка передач від « Харків-7».
Для перегонів класу 7 (до 2000 см3) автомобіль оснащувався рядним чотирициліндровим двигуном з робочим об’ємом 1970 см3 конструкції А. В. Сиряцького , розробленим для автомобіля В. К. Нікітіна «Харків-6» в 1952 році і потім модернізованим (зокрема, була застосована система прямого вприскування палива для впускних клапанів). У 9 класі (до 5000 см3) «ХАДІ-8» стартував з потужним двигуном «ГАЗ-21»: його робочий об’єм збільшили до 3185 см3 за рахунок розточування циліндрів, збільшення ступеня стиснення , модифікації систем газорозподілу, впуску і вихлопу. Потужність цього двигуна становила близько 160 к.с. Згодом «ХАДІ-8» оснастили ще одним двигуном конструкції А. В. Сиряцького - V-подібним восьмициліндровим з робочим об'ємом 1974 см3, побудованим для «Харкова-7» в 1959 році.