Історія напряму

Починаючи з 2003 р студенти кафедри ДВС виконують розрахунки теплових полів в різних деталях ДВС (поршень, клапани) в рамках виконання дипломних робіт з використанням програмного комплексу ANSYS.

У 2012 р співробітниками кафедри було виконано аналіз процесу тепловіддачі в стінки циліндра в газовому двигуні з іскровим запалюванням. Була показана необхідність врахування температури фронту полум'я при розрахунку коефіцієнта тепловіддачі.

У 2013 р кафедра ДВС початку роботи з математичного моделювання теплонапряженности багатошарового дорожнього покриття. Були розроблені методи вимірювання теплофізичних величин асфальтобетону, виконані розрахунки температурних полів дорожнього покриття в різних кліматичних умовах.