Історія створення
Електричний спортивний автомобіль «ХАДІ-11е» був побудований студентами Харківського автомобільно-дорожнього інституту під керівництвом завідувача кафедри електротехніки Б.Є. Коротенко , заслуженого майстера спорту СРСР Нікітіна В.К., асистента кафедри Ю.В. К. Стебченко .
«ХАДІ-11е» був створений з єдиною метою перевірки надійності конструкторських і апаратних засобів, які дали можливість регулювати струм на ходу без опору в ланцюзі сердечника, що значно збільшило потужність електрокара. Система керування та трансмісія були розроблені власними силами з використанням деяких стандартних автомобільних деталей. Замість двигуна внутрішнього згоряння встановлено двигун постійного струму з послідовним збудженням потужністю 30 кВт (танковий стартер-генератор); з трансмісії була виключена коробка передач. Система регулювання швидкості була відсутня (керування здійснювалося тільки педаллю акселератора). Живлення забезпечувалося від восьми свинцево-кислотних акумуляторів з номінальною напругою 24 В, які були розташовані по обидва боки від сидіння гонщика. При змішаному паралельно-послідовному з'єднанні напруга в електромережі становила 90 В. Ходова частина і кузов автомобіля майже не зазнали змін у порівнянні з «ХАДІ-5». Очікування від випробувань виправдалися. Електромобіль здобув ще одну позицію в боротьбі за своє існування, яка тривала понад півтора століття.
У травні 1972 року новий електромобіль від ХАДІ викликав не тільки захоплення експертів, але й збентеження суворих і неупереджених суддів. Вони виявилися неготовими до зустрічі з електрокаром-рекордсменом.