Історія створення
«ХАДІ-21е» був побудований в 1980-1983 роках з використанням шасі « ХАДІ-8». Він був виготовлений під керівництвом старшого інженера лабораторії щвидкісних автомобілів Ю. Стебченко , який раніше брав участь у створенні електромобіля «ХАДІ-11е».
«ХАДІ-21е» кардинально відрізнявся від своїх попередників не тільки зовнішнім виглядом, але і принциповим компонуванням. Електромобіль виготовлений не за «замкнутою схемою», прийнятою на більшості рекордсменів, а мав відкриті колеса і навіть антикрило, яке зазвичай використовується в автомобілях, які беруть участь у колієвих перегонах . Задня вісь не мала підвіски і диференціала, що було характерною особливістю компонування автомобіля для гонок на короткі дистанції. Кермо було знімним для зручності посадки в кабіну.
Спочатку передні і задні колеса були однакового розміру, але пізніше, для рекордних гонок, були встановлені передні колеса невеликого розміру, з шинами 4,00-12".
Силова установка складалася з двох броньованих стартер-генераторів «Ш-10», які передавали крутний момент на загальний редуктор. Його живила батарея з дванадцяти срібно-цинкових накопичувачів енергії. Передбачена була можливість роботи з джерелом живлення як від дванадцяти, так і від восьми накопичувачів енергії. Контроль швидкості на ходу не передбачався; перемикання між групами накопичувачів енергії могло здійснюватися тільки на місці. Розрахована максимальна швидкість був 250 км /год .