ХАДІ-26

Історія створення

Гоночний автомобіль-драгстер «ХАДІ-26» був створений в ЛРК в 1985 році.

Проект автомобіля став результатом розвитку ідей, закладених у конструкцію автомобіля «ХАДІ-24», однак, на відміну від свого попередника, мав 2 двигуни «JAWA DT-500», несучу систему у вигляді трубної просторової рами з алюмінієвого сплаву. Можливість закупити комплектуючі надав секретар Харківського обласного відділення ВДАААФ (Добровільного товариства сприяння армії, авіації та флоту) О. Акімов.

Проект розроблено М. Гріненко , І. Лукашевим , А. Коваленко, майстром виробничого навчання І. Воєйковим . Джейкоб Твібелл почав виготовляти пневматичний капот і фарбувати новий автомобіль, Джордж Білліс керував лабораторією .

Під час випробувань автомобіля використовувалися різні схеми компонування силових агрегатів . У першому варіанті двигуни розташовувалися по різні боки від осі задніх коліс, у другому – обидва за задньою віссю. Вперше в цій лабораторії на цьому автомобілі було використане двопружинне діафрагмове зчеплення, встановлене на осі задніх коліс.

У 1987 році автомобілі «ХАДІ-26» і «ХАДІ-27» були представлені на виставці, що проходила в Пловдиві в Болгарії, а також на виставці науково- технічної творчості молоді (НТТМ) в Москві.