Історія створення
«ХАДІ-4» була другою рекордною конструкцією автомобіля, розробленою В. К. Нікітіним в Лабораторії щвидкісних автомобілів ХАДІ в 1962 році. Автомобіль відносився до класу 8 групи (до 3000 см3) і був оснащений двигуном власного виробництва. конструкція була на базі блоку циліндрів «ГАЗ-20». В цілому «ХАДІ-4» створювався за проектом, який був логічним продовженням попередніх розробок Володимира Нікітіна: збірка середнього двигуна з сидінням водія попереду і силовою установкою, приєднаною до головної передачі карданного вала; рама автомобіля являє собою зварний балковий каркас з труб великого діаметра (90 мм). Відмінною рисою конструкції стало впровадження каркасних труб в систему охолодження двигуна (передня частина) і систему змащення (задня частина). Панелі кузова (цельна верхня частина кузова і гладка нижня частина кузова) виготовлені зі склопластику; їх форма була розроблена шляхом випробувань в аеродинамічній трубі, проведених у співпраці з Харківським авіаційним заводом. Двигун мав особливу конструкцію на основі розточеного блоку циліндрів «ГАЗ-20». У ньому були застосовані такі передові на той час рішення, як безпосередній уприскування палива і установка двох свічок запалювання на циліндр. Ступінь стиснення було збільшено до 8,83, а в якості палива використовувався метанол. Змащування здійснювалося сухим картером. Двигун був оснащений обертовим нагнітачем, що збільшував його потужність приблизно до 200 кінських сил. Трансмісія перемикання передач була на базовій серійній від «ГАЗ-20». На головній передачі застосовувалися швидкозмінні шестерні, а гальма були тільки на задніх колесах. Розрахована швидкість «ХАДІ-4» була приблизно 300 км /год.