ХАДІ-7

Історія створення

«ХАДІ-7» — гоночний автомобіль, розроблений в Лабораторії ХАДІ в 1966 р. Автором проекту був завідувач лабораторією В. К. Нікітін.

Коли В. К. Нікітін почав проектувати новеньку рекордну машину в конструкторському відділі, він вирішив використати раму і кузов машини «Харків-7» раніше розробленої конструкції, тобто вона мала стати «ХАДІ-7».

В офіційних путівниках і різноманітних джерелах спортивної літератури по автоспорту 1950-1960 років наводяться рекордні результати і характеристики тільки першої, другої, третьої і шостої моделей щвидкісних автомобілів, створених В. К. Нікітіним . Проте така машина була. Вона була розроблена в 1959 році з тестовим V-подібним 8-циліндровим двигуном потужністю 340 к.с. Активну участь у розробці двигунів брав А. М. Сиряцький .

В. К. Нікітін провів ходові випробування розробленої машини і виявив значні недоліки силового агрегату. Крім того, існуючі на той час траси були непридатні для рекордних гонок на швидкості 300-320 км/год. Тоді новий автомобіль-рекордсмен майже випередив «швидкісні можливості» кращих місцевих трас. І лише через кілька років з'явилися об'єктивні причини для створення першого радянського автомобіля-рекордсмена , швидкість якого могла перевищувати 400 км/год.

Загальна конструкція шасі спиралася на тенденції, закладені для попередніх моделей «Харків-3» і «Харків-6». Його основу склав прямий каркас із труб діаметром 90 мм; корпусні панелі виготовлялися з дюралюмінію. Передня підвіска була незалежною з торсіонами в якості пружних елементів, а задня - з торсіонами. Шини – 6.00-16" були виготовлені на замовлення НДІ шинної промисловості .