Автомобілі-конкуренти

Переможцями за різних умов змагань уже 3 роки поспіль ставала французька команда університету НАНТ з найкращим офіційним результатом в 2980,3 км/л [10]

Автомобіль POLYJOULE

На автомобілі встановлено 4-х тактний двигун потужністю 0,8 кВт, рабочим об’ємом 30 см3, у якості палива використовується этанол, ККД двигуна 36 % (двигун прототип з мопеда 15 %), ККД на колесах 30 %.

Команда Мікроджоуль (La Joliverie) з Сен-Себастьян-сюр-Луар, Франція, повторила свої переможні результати в категорії прототипів бензину з результатом 2,980.3 км/л, вдома на своїй рідній трасі показали ще більш вражаючий результат 3688 км/л.

Команда університету м. Оттава [11] стабільно показує результати, що перевищують 1000 км/л.

Спортивний автомобіль команди з м. Оттава

Автомобіль, що представлено, має наступні характеристики:

Допустима повна маса до 50 кг

Двигун за індивідуальним замовленням 38 куб.см, чотиритактний, EFI, подвійна іскра, ступінь стиснення 16.5:1

Передача відцентрове зчеплення з фіксованим роликовим ланцюгом

Вуглецева структура монокок

Техніка безпеки 5-точкові ремені безпеки, каркас безпеки.

Американська команда Penn State University, коледжу Behrend 2340км/л [21] використовує модернізований двигун газонокосилки марки Briggs&Stratton

Автомобіль коледжу Behrend

Тип двигуна: чотиритактний, одноциліндровий, з примусовим запалюванням;

Максимальна потужність: 5.5 к.с. (2.9 кВт);

Робочий об'єм: 158.0 см3

Модернізований двигун Briggs&Stratton

Канадська команда  Лавальського університету міста Квебек (Канада) [14], Alerion Supermileage побудувала Автомобіль СТ 2.0

Автомобіль Alerion Supermileage

Серцем Alerion Supermileage служить теж двигун від газонокосарки Briggs & Stratton, що розвиває потужність 3,5 к.с.. Розробники відзначають, що в майбутньому планують використовувати двигун потужніший. Витрата палива всього становить 0,0654 літра на 100 километрів шляху в умовах перегонів.

Команда університету Dalhousie [13] пройшла декілька етапів становлення. Першим двигуном, який використовувався на автомобілі був двигун Briggs and Stratton об’ємом 148 см3 з допрацьованою системою паливо-подачі та зміненим співвідношення S/D. Але двигун не показав результатів, що наблизили б цю команду до конкурентів-переможців. У подальшому команда використовувала двигун HONDA GX35, першим, що зробила команда це змінила систему подачі палива з карбюратора на впорскування, що допомогло доволі успішно виступити на змаганнях у 2010 році. Надалі використовувався двигун Yamaha XF50 від скутера Yamaha C3. Двигун вже в базовій комплектації має систему безпосереднього впорскування, систему рідинного охолодження, в ньому також були використані одні з перших передових технологій Yamaha.

Вигляд автомобіля та модернізованого двигуна Yamaha XF50

Іспанська команда університету Мігеля Ернандеса показала найкращий результат 2000 км/л [16]

Іспанська команда з автомобілем

Студенти побудували автомобіль під назвою «Datil 12», здатний проїхати близько двох тисяч кілометрів на одному літрі палива. Довжина автомобіля 3,2 метра, ширина - 60 сантиметрів, а висота - 50 сантиметрів. Маса автомобіля досягає 38 кілограмів. Детальних характеристика силового агрегату розробники поки не розкривають.

Угорська команда коледжу Кечкемет, на автомобілі Megameter показала результат 2696 км/л [12]

Автомобіль Megameter

Перший двигун який був застосований на автомобілі був Honda GX-25. Але показники які він досягав не могли бути кращими за результат у 600-800 км/л (1,411-1,880 миль на галон). Це спонукнуло розробників на побудову нового двигуна (ММ-0) (рис. 1.8), але його запуск не був здійснений. Тому був збудований новий двигун ММ-1, що показав перші ознаки життя.

Вигляд двигунів, використаних командою

Це був чотиритактний двигун на якому заняли 8-ме місце проїхавши 1588 км/л в 2010 році в Німеччині, м. Лаузіц. З двигуном ММ-III команда досягла результату в 2696 км на одному літрові палива в змаганнях Shell «Eco-marathon» 2012 у м. Роттердам, Нідерланди. У 2013 році вони побудували новий автомобіль, Megameter IV, який може бути одним з найбільш енергоефективних гоночних автомобілів у світі. У автомобілі встановлено одноциліндровий чотиритактний бензиновий двигун з впорскуванням палива та електричним стартером.

Параметри двигуна:  
Об’єм двигуна: 45см3
S/D: 31,5/58
Ступінь стискання: 14/22
Система управління двигуном: VEMS, MegaControl
Частота обертання колінчастого валу: 1500 – 3600 хв-1
Потужність двигуна: 600 Вт

Фінська команда Remmi Team з технологічного університету м. Тамперере  показала найкращий результат 2694 км/л [15]. Автомобіль оснащено інноваційною системою керування, основною відмінністю якої є встановлення двигуна у поворотний пристрій заднього керуючого колеса. Таке рішення суттєво покращило керованість автомобіля, але його втілення можливе тільки у випадку використання оригінального двигуна, параметри якого приведені у таблиці.

 

 

Зовнішній вигляд автомобіля

Інноваційна система керування автомобілем

Вигляд двигуна

Параметри двигуна автомобіля Remmi Team
Тип двигуна: 4-х тактний з примусовим запалюванням
S/D: 70/27,7
Об’єм: 42 см3
Камера згоряння: подвійна напівсфера
ГРМ: 2 клапани з верхнім розташуванням
Параметри клапанів:  
  відкриття впускного 50 до ВМТ
  відкриття випускного 250 після НМТ
  закриття впускного 350 до НМТ
  закриття випускного 50 після ВМТ
Ступінь стиснення ε 16,8
Система запалювання подвійна іскра дві свічки запалювання
Система подачі палива електронний вприск системи Bosсh під тиском 0,48 МПа

Nach oben