Застосування проведених досліджень на дослідному двигуні

Запропоноване конструкторське рішення щодо збільшення ефективних показників двигуна було реалізовано на дослідному зразку. За основу був узятий стандартний двигун з іскровим запалюванням HONDA GX 25 з карбюраторною системою подачі палива. Для установки і підгонки нових деталей (проставка і піддон) до блоку двигуна, були застосовані фрезерні роботи.

Проставка та піддон картера в зборі

Встановлений новий колінчастий вал зі збільшеним радіусом кривошипу, потребував виготовлення нового шатуна. Для його виготовлення були взяті розміри зі старого зразка, а саме діаметри нижньої і верхньої головок. Основна зміна було в міжосьовій відстані, яка була збільшена на 9 мм.

Поршень з новим шатуном

При збільшенні ходу поршня, збільшилася відстань від колінчастого валу до ГРМ головки циліндра. Так як привід ГРМ в даному двигуні здійснюється ремінною передачею без застосування натяжителя, то стандартний ремінь довелося замінити на інший. Був обраний ремінь з двигуна HONDA GX 35, так як він повністю ідентичний в розмірах, а саме крок зубів і ширина ременя Однаково, відмінність тільки в його длинне. Після заміни ременя було виготовлено натягувач встановлений в захисному кожусі приводу.

Порівняння довжини пасів

Вигляд двигуна зі сторони ГРМ

Наступним наслідком збільшення ходу поршня стала проблема установки системи запалювання. Була виготовлена ​​нова опора кріплення котушки запалювання з новими посадковими місцями і можливістю регулювання зазору між якорем.

Вигляд двигуна зі сторони системи запалювання

Інші елементи навісних систем двигуна, такі як карбюратор і система випуску відпрацьованих газів на даний момент залишилися без змін. Сьогодні проводиться робота по вдосконалення систем двигуна. Планується встановлення електронної системи запалення, системи впорскування палива та забезпечення безвідмовного та надійного пуску двигуна шляхом встановлення електричного стартера.

Проводяться роботи по будові випробувального стенду з використанням автомобільного генератора потужністю 1400 кВт, як навантажувальний пристрій. Деталі кріплення двигуна з навантажувальним пристроєм та основні опорні елементи знаходяться на стадії виготовлення.

Nach oben