Історія створення
«ХАДІ-2» був побудований в 1961 році Студентським конструкторським бюро (СКБ) автомобільного факультету ХАДІ під керівництвом майстра спорту В. К. Нікітіна як експеримент по розробці нових матеріалів і технологій.
Автомобіль «ХАДІ-2» — перший в СРСР автомобіль туристичного класу зі склопластиковим кузовом. Модель «ХАДІ-2» — двомісний кабріолет довжиною трохи більше 4 метрів.
Кузов не має дверей і виконаний вставкою склопластику в 10 шарів на повнорозмірну гіпсову модель, покриту розділовим шаром парафіну. Функцію каркаса виконує рама, зварена з фасонних труб. В результаті маса автомобіля становить менше 500 кг.
Для «ХАДІ-2» взяли двигун із зчепленням від мотоцикла «М-72». Двигун двоциліндровий, опозитний і плоскоголовий. Основні вузли і компоненти – ходова частина, передня підвіска і рульове управління, трансмісія і задній міст – були запозичені з серії «Москвич-402», так само як і значна частина зовнішнього оздоблення – бампери, решітка радіатора, задні ліхтарі, диски фар, плафон підсвічування номерного знака .